تعمیرات پکیج

Wiki Article

سنسورهای پکیج ایران رادیاتور عملکرد قسمت‌های مختلف دستگاه را بررسی و در صورت بروز نقص آن را به برد اطلاع می‌دهند.

ثبت درخواست چقدر زمان می‌برد تا تعمیرکار کاردون به محل مشتری مراجعه کند؟

در رابطه با پکیج به دنبال هر چیزی هستید در کادر زیر سرچ کنید

شاید از خودتون می‌پرسید در یک دستگاه پکیج نو و سالم چرا باید فشار بار مرتب کم شود، در جواب باید خدمتتان عرض کنم علاوه بر عوامل تشدید کننده کم شدن فشار بار که در پاراگراف قبلی عرض کردم در حالت عادی نیز در سیستم پکیج دیواری و همچنین همه سیستم‌های گرمایشی که با آب سر و کار دارند در صورت استفاده مداوم امکان کم شدن فشار بار وجود دارد و به همین خاطر است که تولید کنندگان قطعه ای را برای تزریق آب به مدار گرمایشی تعبیه کرده اند.

پس از تماس شما با کاردون و دریافت درخواست شما توسط کارشناسان کاردون، تکنسین در سریع‌ترین زمان با شما تماس می‌گیرد و هماهنگی‌های لازم را برای حضور در محل شما انجام می‌دهد و پس ازتوافق بر سر قیمت و زمان مناسب برای مراجعه، تعمیر کار کاردون در اولین زمان ممکن به منزل شما مراجعه می‌کند.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور شامل طیف وسیعی از عیب‌ها می‌شود اما به طور کلی می‌توان قیمت و هزینه تعمیر پکیج را در سه دسته سرویس، تعویض، تعمیر پکیج ایران رادیاتور تقسیم کرد.

در صورتی که تعمیرات پکیج هنگام تنظیم فشار بار عقربه تا دو بار هم رسید ایرادی نداره ولی اگر بیشتر از دو بار شد برای جلوگیری از تخلیه بوسیله شیر سه بار و بالطبع از آب بندی خارج شدن آن شما میتونید با باز کردن شیر هواگیری یکی از رادیاتورها و تخلیه مقداری آب اقدام به تنظیم فشار بار نمایید

تمامی تعمیرکاران ما سال هاست که به شغل تعمیرات پکیج مشغول هستند، تجربه و تبحر در عیب یابی صحیح و تمرکز بر تعمیر و نه تعویض قطعات، موجب می شود تا هزینه های ناشی از تعمیرات پکیج شما تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.

شرکت تعمیر لوازم خانگی » پکیج » تعمیر پکیج ایران رادیاتور

» فن خراب: فن در پکیج ایران رادیاتور برای تخلیه هوای سوختن گازها استفاده می‌شود و در صورت خرابی آن، می‌تواند به دلیل ن جوشاندن دیگ همزمان با سوختن گاز، مشکل گرم شدن آب مصرفی را ایجاد کند.

علت هوا گرفتن مکرر رادیاتورها و یا کم شدن مداوم فشار بار پکيج : 

بررسی دودکش ایران رادیاتور: دودکش پکیج باید به صورت سالیانه مورد بررسی قرار گیرد و اطمینان حاصل شود که در مسیر دودکش گرفتگی وجود نداشته باشد.

ثبت درخواست چقدر زمان می‌برد تا تعمیرکار کاردون به محل مشتری مراجعه کند؟

البته باید توجه کرد گارانتی محصولات ایران ران رادیاتور مشروط به این است که نصب دستگاه توسط نصاب مجاز صورت گرفته باشد .

Report this wiki page