لپ تاپ

Wiki Article

در بخش نظرات هم می‌توانید از مشاوره و راهنمایی همکاران ما و سایر کاربران برای انتخاب و خرید بهتر استفاده کنید.

اگر هم فروشگاهی که این قیمت هارو بهتون داد معرفی کنید خیلی ممنون میشم

این درایوها را می توان به آسانی به لپ تاپ و یا هر کیس کامپیوتری وصل کرد

یکی از مهم‌ترین عیب‌های مینی کیس‌ها این است که به دلیل اندازه‌ی کوچک، فن چندان قدرتمندی ندارند و به همین خاطر خیلی سریع داغ می‌شوند. همچنین برخلاف کیس‌های معمولی، در زمینه‌ی ارتقا قطعات با محدودیت‌های زیادی باید دست و پنجه نرم کنید.

برند تایوانی گیگابایت باید بیشتر تمرکز خود را بر تولید کارت گرافیک و مادربرد قرار داده است.

ماوس بی سیم فرستنده‌ای که در ماوس وایرلس تعبیه شده اطلاعات دکمه‌های کلیک شده را برای گیرنده می‌فرستد

تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفتی سریع و چشمگیر است و این پیشرفت شامل تمامی حوزه‌ها از جمله کامپیوتر نیز می‌شود. کامپیوترها و کیس‌های بزرگ که روزی فضای زیادی از میز کار ما را به خود اختصاص می‌دادند امروزه جای خود را به مینی پی سی‌ها داده‌اند.

بهترین قیمت های کیبورد های گیمینگ در وب سایت arka90 مشاهده نمایید

»، «محتوای خانه ۶۶۶ را با محتوای خانه ۰۴۲ جمع کن، نتایج را در خانه ۰۱۳ کن!»، «اگر محتوای خانه ۹۹۹ برابر با صفر است، به دستورالعمل واقع در خانه ۳۴۵ رجوع کن!».

از زمان رایانه‌های اولیه که از سال ۱۹۴۱ تا کنون فناوری‌های دیجیتالی بصورت شگرفی رشد نموده است، اغلب رایانه‌ها از معماری فون نویمن که در اواخر دهه ۱۹۴۰ از سوی جان فون نویمن ابداع گردید سود می‌جویند.

کامپیوترهای بزرگ با کیس‌های کامل هنوز هم از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردارند. مادربوردهای قدرتمند، امکان ارتقای ساده سخت‌افزار و استفاده کارت‌های گرافیک با قدرت پردازشی بالا از جمله مزایایی هستند که به کیس‌های بزرگ برتری می‌دهند.

قیمت روز خرید انواع اسپیکر و باند حرفه‌ای و خانگی با برندهای مختلف ، مشخصات و نقد و بررسی تخصصی را در وب سایت آرکا نود مشاهده کنید.

امنیت داده‌ها روی هارد اکسترنال بیشتر است؛ چون دسترسی محدود مینی کیس می‌شود، البته تا زمانی‌که آن را گم نکنید.

یکی از نکات مثبت این لپ‌تاپ لنوو طراحی جمع‌وجور و وزن بسیار سبک ۹۷۰ گرم آن است که کاربران برای حمل‌ونقل آن مشکلی نخواهند داشت.

Report this wiki page