دیزل ژنراتور

Wiki Article

بازدیدکننده محترم، در صورت بازدید این صفحه با موبایل، لطفا جهت رویت کامل جداول، زمانی که روی جداول هستید تصویر را به سمت چپ یا راست بکشید (برخی جداول به دلیل بزرگی ممکن است در صفحه نمایش شما به صورت کامل نمایش داده نشوند، همچنین می توانید موبایل خود را به صورت افقی بگیرید تا جداول را بهتر ببینید.).

باعث افتخار ماست که دانش فنی تخصصی خود را با شما به اشتراک بگذاریم، لطفا برای مشاوره یا طرح هر گونه سوال فنی تخصصی، فرم مشاوره ما را تکمیل و ارسال فرمایید.

باعث افتخار ماست که دانش فنی تخصصی خود را با شما به اشتراک بگذاریم، لطفا برای مشاوره یا طرح هر گونه سوال فنی تخصصی، فرم مشاوره ما را تکمیل و ارسال فرمایید.

شاسی دیزل ژنراتور یک ساختار اسکلت فلزی مستحکم است که موتور دیزلی، ژنراتور و سایر قطعات روی آن سوار می‌شوند. شاسی ژنراتور دیزلی نقش مهمی را در ایجاد ثبات، محافظت از ژنراتور و اجزای آن و همچنین، سهولت در حمل و نقل ایفا می‌کند. استفاده از شاسی برای دیزل ژنراتور، دو مزیت مهم دارد؛ نخست، از ارتعاشات و لرزش‌های دیزل ژنراتور در هنگام کار کاسته می‌شود و دوم، با مخزنی که در شاسی تعبیه می‌شود، ژنراتور می‌تواند برای مدت طولانی‌تری به فعالیت ادامه دهد.

در این مرحله، سوخت به هوای متراکم داغ وارد می‌شود و شروع به سوختن کرده و فشار را حفظ می‌کند و هنگامی که پیستون به مرکز فوقانی برسد، تأمین سوخت متوقف می‌شود. تزریق سوخت در انتهای مرحله مکش تا رسیدن به نقطه قطع ادامه می‌یابد.

قطعات دیزل ژنراتور در شرکت های مختلفی تولید و سپس توسط همان شرکت‌ها یا کمپانی‌های واسط، کوپله می‌شوند و در اختیار مردم قرار می گیرند.

همکاران واحد مشاوره فنی برای ارائه لیست قیمت به روز با شما تماس خواهند گرفت.

محصولات بدون پوشش یا بدون کانوپی تمام موارد مورد نیاز برای کاهش دادن هزینه های نصب را دارا می باشند. این محصولات به تانک سوخت با ظرفیت بالا، باتری، تابلوی کنترل دستی و اتوماتیک، دیزل ژنراتور کلید اتوماتیک و منبع اگزوز صنعتی مجهز شده اند.

در بیانی ساده‌تر: یک آلترناتور یا دینام، انرژی مکانیکی را از یک موتور دیزلی دریافت می کند و آن را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند.

عوامل بسیاری منجر به بروز اختلال در عملکرد ژنراتورهای دیزلی می شود که میتواند ناشی از نقص فنی یا عدم کارکرد درست قطعات باشد. تشخیص زودهنگام نقص فنی از بروز خسارات جدی جلوگیری می کند. عواملی که باعث ایجاد اختلال و خرابی دیزل ژنراتور می شوند؛ شامل افزایش غلظت سوخت، اشکال در هیتر دستگاه، کاهش طول عمر باتری، وجود هوا در سوخت و غیره است.

بنابراین، توجه به وجود فناوری و مجوز کوپله توسط شرکت ارائه کننده این خدمات، در بکارگیری درست و عمر کارکردی مفید ژنراتور بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

این کار به افزایش طول عمر باتری کمک کرده و تضمین می‌کند که ژنراتور در صورت نیاز بدون مشکل راه‌اندازی خواهد شد. شارژر باتری ژنراتور اغلب به گونه‌ای طراحی می‌شود که به طور خودکار ولتاژ یا جریان شارژ را بر اساس وضعیت باتری تنظیم کند. شارژر باطری ژنراتور همچنین ممکن است شامل ویژگی‌های ایمنی مانند مانیتورینگ ولتاژ، حفاظت از اتصال کوتاه و حفاظت از قطبیت معکوس باشد تا به باتری و سیستم ژنراتور آسیب نرسد.

می توانید با مراجعه به صفحه از اطلاعات دقیق محصول مورد نظر خود بهرمند شوید.

این میزان با توجه به ارتفاع از سطح دریا، درجه حرارت محیط، رطوبت نسبی محیط، عمر دیزل ژنراتور و البته کیفیت گازوئیل مصرفی متغیر است.

Report this wiki page